• سه شنبه ١٤ دی ١٤٠٠-١٨:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٠٢
نادعلی در آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی:

مکتب حاج قاسم واضح ترین تصویر از مکتب امام(ره) بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهمترین تصویر و انعکاس از مکتب امام خمینی (ره) مکتب حاج قاسم است. 

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تشییع نور (آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی) که به همت خانه ادبیات در کوشک باغ هنر برگزار شد، با اشاره به سیره اخلاقی شهید سلیمانی، اظهار داشت: آنچه که باید در مورد حاج قاسم بیان شود تکرار مکررات است.
وی ادامه داد: دوسال از شهادت حاج قاسم گذشته است ولی قلوب مردم همانطور که برای مصیبت سید الشهدا (ع) می‌تپد و در طول زمان از حرارت عشق به اباعبدالله کاسته نشده است، سوگواری برای حاج قاسم نیز از همان نوع است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: حاج قاسم تمام عمر خود را برای ملاقات با پروردگار خود شتافت و خواسته اش شهادت بود و هرکدام از دوستان و یارانش که شهید شدند، او بیشتر در حسرت شهادت سوخت و درنهایت به آرزویش رسید.
نادعلی با بیان اینکه حاج قاسم برای اینکه پرچم جمهوری اسلامی همیشه در اهتزاز باشد در تمام صحنه‌ها حضور داشت، گفت: حاج قاسم هیچ زمانی به دنبال دیده شدن نبود و کسی که خودش را نادیده می انگارد خداوند او را در چشم همه مردم و امت بلند می‌کند.
وی تصریح کرد: حاج قاسم حتی در چشم دشمنانش هم بلند بود و این مورد تایید همگان است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: جنس شهادت حاج قاسم از جنس 10 شب اول ماه محرم بود و پرچم یاد او در دلها به اهتزاز در آمده است که نمونه آن در روز تشییع او، چه در عراق و چه در ایران ملموس بود.
نادعلی با بیان اینکه مهمترین تصویر و انعکاس از مکتب امام خمینی (ره) مکتب حاج قاسم است، افزود: زیباترین، کامل‌ترین و واضح‌ترین تصویر از مکتب امام (ره)، مکتب حاج قاسم بود که در دنیا انعکاس داشت.
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: