• دوشنبه ١٣ دی ١٤٠٠-١٢:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٨٥
نرگس معدنی پور:

حاج قاسم فرمانده جبهه خدمت به مردم

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط عمال تروریست آمریکا در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز سیزدهم دی ماه سال 1398 فصل جدیدی از تاریخ پر افتخار مقاومت را در پیش روی ملت های جهان گشود.
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که تمام عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و تامین امنیت این مرز و بوم کرده بود با فتح قله شهادت به نهایت آمال و آرزوهایش رسید. آرزویی که از جوانی شوق آن را داشت و تا اخرین لحظه عمر برای رسیدن به این مدال افتخار از هیچ کوششی دریغ نکرد.
زندگی حاج قاسم را باید وقف در خدمت به مردم دانست خدمتی که یکبار در قالب مواجهه با متجاوزان بعثی ظهور کرد و یکبار دیگر در خدمت رسانی به حادثه دیدگان ناشی از بلایای طبیعی و باردیگر در مبارزه با دشمن تا بن دندان مسلح زاییده دنیای استکبار در جهان اسلام.
سردار سلیمانی معتقد به اتحاد و وحدت رویه در بین مسئولین بود و در راه اعتلای انقلاب اسلامی محور عمل خود را اسلام، انقلاب و مردم می دانست.  این خصوصیات سردار شهید و عزیز ملت، باعث گردید تا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از ایشان به عنوان ملی ترین و امتی ترین چهره کشور یاد کنند.
سالروز شهادت این فرمانده رشید دنیای اسلام فرصتی است که مسئولین به عملکرد،  وظایف و مسئوليت خود نسبت به جامعه بیاندیشند. وقتی مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نقشه راه زنده در پیش روی همگان قرار دارد تلاش برای خدمت رسانی روز افزون بدون توقف ادامه خواهد داشت.
 به یقین باید گفت سنگر خدمت به مردم همان سنگری است که سردار سلیمانی سال ها برای آن جنگید و حالا این خاکریز به امانت در اختیار ما قرار دارد.
سردار سلیمانی فرمانده جبهه خدمت به مردم بود و حال ما در این  زمان امانت دار آن فرمانده بزرگ هستیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: