• چهارشنبه ٢٤ آذر ١٤٠٠-١٠:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٢٠
سوده نجفی مطرح کرد:

لزوم بازنگری و اصلاح در طراحی درمانگاه کاوشکده معلم

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران طراحی درمانگاهی که در زمین کاوشکده معلم قرار است ساخته شود را اشتباه دانست و از شهردار خواست تا طرح آن بزرگتر و اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بیمارستانی و درمانی منطقه 18 گفت: یکی از مشکلات منطقه 18 تهران کم بود فضای درمانی، فرهنگی و ورزشی است که این موضوع در مقایسه با سایر مناطق تفاوت محسوسی دارد.
وی ادامه داد: از سال های گذشته کاوشکده ای به نام کاوشکده معلم که کاربری فرهنگی و آموزشی داشت تخریب شد تا درمانگاهی در این مکان ساخته شود.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: مساحت زمین کاوشکده معلم حدود 4 هزار متر است اما متاسفانه با طراحی اشتباه تنها 1700 متر زیر بنا برای درمانگاه اختصاص داده شده است و طراحی به گونه ای بوده که از سایر فضای باقیمانده استفاده ای نمی شود.
سوده نجفی گفت: این پروژه گویا 10 سال است که در این وضیعت قرار دارد و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای نیز نداشته و این امکان هنوز برای طراحی درمانگاهی جدید که بتوان از تمام ظرفیت زمین کاوشکده استفاده شود وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه این درمانگاه تحت مالکیت شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به اینکه باید نقشه طراحی شده جدید به تایید دانشگاه علوم پزشکی برسد، از مدیریت شهری می خواهم تا نسبت به رایزنی با دانشگاه علوم پزبشکی برای طراحی بهتر و استفاده از تمام زمین موجود اقدام کند.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: این درمانگاه که برای تکمیل آن بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار لازم است با یک طراحی جدید و استفاده بیشتر از محوطه ی موجود می توان بخشی از نیاز های این منطقه را رفع کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: