• چهارشنبه ٢٤ آذر ١٤٠٠-٠٩:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣١٩
علی اصغر قائمی تاکید کرد:

اشتراک اطلاعات، راهکار دست یافتن به مدیریت یکپارچه شهری

عضو شورای اسلامی شهر با ارائه راهکار اشتراک اطلاعات بین دستگاههای اجرایی در شهر بیان داشت: از سلسله اقداماتی که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد این است که در گام اول دستگاه‌های خدمت‌رسان ضمن در اختیار داشتن اطلاعات به روز و دقیق، تعریف و ایجاد فرایندهای یکپارچه با هدف آسایش و سلامت شهروندان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران علی اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری با اشاره به ضرورت ایجاد مدیریت واحد شهری گفت: نهاد شهرداری که بخش زیادی از مدیریت شهری را به عهده دارد، مترصد دست یافتن به مدیریت یکپارچه شهری و تحقق اهداف مدیریت یکپارچه است.

به اعتقاد وی مدیریت فعلی شهری ترکیبی از مدیریت دستگاه های مختلف است که در اشتراک اطلاعات هم خصت طبع دارند و هماهنگ با هم عمل نمی کنند. عدم وجود اطلاعات صحیح و امنیت اطلاعات مهم ترین عوامل در عدم تحقق اشتراک داده ها و در نتیجه مدیریت یکپارچه است.

قائمی اظهار داشت: بین مدیریت واحد و مدیریت یکپارچه شهری تفاوت هایی است، ضرورت دارد برای دست یافتن به مدیریت واحد ابتدا مدیریت یکپارچه شهری ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر با ارائه راهکار اشتراک اطلاعات بیان داشت: از سلسله اقداماتی که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد این است که در گام اول دستگاه‌های خدمت‌رسان ضمن در اختیار داشتن اطلاعات به روز و دقیق، تعریف و ایجاد فرایندهای یکپارچه با هدف آسایش و سلامت شهروندان را مورد توجه قرار دهند، مشروط بر رعایت مرزبندی اطلاعاتی بین سازمان‌های خدمات رسان.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: