• سه شنبه ٥ اسفند ١٣٩٩-١٥:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٣١
احمد مسجد جامعی:

شهرداری برای ادغام دو معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی اقدامی نمی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی لایحه ادغام دو معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا با توسعه منابع انسانی اظهار داشت: چرا شهرداری برای این ادغام دو معاونت عمل نمی‌کند؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی در جریان دویست و هفتادو پنجمین جلسه شورا  درباره ارجاع لایحه ادغام دو معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا با معاونت توسعه منابع انسانی به شورا، گفت: علت ارجاع موضوع مطرح شده توسط دوستان به شورا را درک نمی‌کنم. دوستان می‌فرمایند این معاونت قانونی نیست! در نحوه شکل‌گیری این معاونت سوابقی دارم ، آقای رسولی به صراحت بیان کرده‌اند که دستگاه‌های نظارتی بارها راجع به این معاونت عرفی و غیر قانونی تذکر داده‌اند بنابراین نیاز به مطرح کردن این موضوع نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: با توجه به این صحبت های مطرح شده، بنا به دلایلی در یک بازه زمانی معاونتی شکل گرفته و ذیل آن تشکیلاتی را در نظر گرفته‌اند و بعد از آن استمرار پیدا کرده است و به تعبیر صریح آقای رسولی جایگاه قانونی ندارد، و خود من هم شواهدی برای آن دارم. بنابراین زمانی که این شرایط وجود دارد سوال کردن از شورا به چه معناست؟

وی گفت: الان می‌گویند دستگاه‌های نظارتی مکرر به ما تذکر داده‌اند که معاونت منابع انسانی قانونی نیست. وقتی برای ایجاد آن مصوبه ای نداریم و قانونی نیست تکلیف روشن است، چرا شهرداری برای این ادغام عمل نمی‌کند؟

14-275

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: