• دوشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٩-١١:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٢٩
در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورا صورت می‎گیرد:

از ادامه بررسی لایحه شهر دوستدار سالمند تا بررسی ادغام دو معاونت در شهرداری تهران

اعضای شورا در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی به بررسی ادامه لایحه شهر دوستدار سالمند و ادغام دو معاونت برنامه‎‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی می‌پردازند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎ الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورا در تاریخ سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه 1399 از ساعت 8:45 الی 12 در محل تالار شورا صورت می‎گیرد.
این جلسه با ادامه بررسی آیین نامه شهر دوست دار سالمند آغاز می‎شود.
همچنین یک فوریت طرح «الزام شهرداری به ارایه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی» بررسی خواهد شد.
در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‎ های ساختمانی» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‎ های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‎ های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» مورد بررسی قرار خواهند گرفت. 
همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‎شود.  
در ادامه نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و در خصوص «ادغام دو معاونت برنامه‎‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» مورد بررسی قرار گرفته و صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.
در پایان نیز چهارمورد پرونده پلاک ثبتی باغات مورد بررسی قرار می‎گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: