• شنبه ٢٥ بهمن ١٣٩٩-١٠:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٠٩
در جلسه آتی شورا:

رییس سازمان بهزیستی کشور میهمان شورای شهر تهران خواهد بود

قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در دویست و هفتادو دومین جلسه شورا در خصوص فعالیت های این سازمان گزارشی در صحن شورا ارائه خواهد داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هفتادو دومین جلسه علنی شورا در تاریخ یک شنبه 26  بهمن ماه 1399 از ساعت 8:45 الی 12 در محل تالار شورا صورت میگیرد.

این جلسه با قرائت نطق پیش از دستور محمد جواد حق شناس آغاز خواهد شد.

در ادامه وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص فعالیت های این سازمان گزارشی در صحن شورا ارائه خواهد داد.

همچنین در ادامه جلسه لایحه " آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند بررسی خواهد شد.

سپس طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه های ساختمانی» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمانهای شهرداری تهران» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی میشود. 

درادامه  نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و در خصوص «ادغام دو معاونت برنامهریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» مورد بررسی قرار می گیرد.

در پایان نیز صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و همچنین تعدادی از پلاک ثبتی ها پایتخت از حیث باغ یا غیر باغ بودن بررسی خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: