• يکشنبه ٩ آذر ١٣٩٩-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٣٩
علی اعطا توییت کرد:

شهرداری مصوبه ساخت یادمان شهید قاسم سلیمانی را اجرا نکرد

سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی نوشت: مصوبه ساخت یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط شهرداری پایتخت اجرا نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن گلایه از عدم احداث بنای یادمان شهید سردار سلیمانی از سوی شهرداری نوشت: سردار سلیمانى را که به شهادت رساندند، طرحى دوفوریتى تهیه کردم و به تصویب رسید. شهردارى مکلف شد طى فراخوانى بین المللى، بهترین طرح را به منظور احداث یادمان سردار، انتخاب و اجرا کند.

اعطا در ادامه نوشت: ‏طبیعتا فراخوان بین المللى و فراخواندن هنرمندان سایر کشورها براى ارایه طرح ابعاد رسانه اى، تبلیغى و سیاسى وسیع ترى به موضوع مى بخشید.

سخنگوی شورای شهر نوشت: هدف این بود که این بناى یادمان سردار در مکانى احداث شود که هیات هاى دیپلماتیک خارجى پس از ورود به کشور، در برابر آن اداى احترام کنند.جاى گلایه باقى است که این مصوبه مهم و نمادین هنوز به اجرا در نیامده است.

وی با بیان اینکه امروز که تروریسم دولتى صهیونیسم سرباز دیگرى از وطن را به شهادت رسانده است در توییتر نوشت: انتظار مى رود شهردارى بناى یادمان این دو سرباز عزیز در مکان مناسبى از شهر احداث کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: