• يکشنبه ٢ آذر ١٣٩٩-١٣:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٠٠
حسینی میلانی:

HSE نیازمند وحدت فرماندهی در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری در شهرداری است

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری تاکید کرد: موضوع سلامت، ایمنی و محیط زیست از نظر سازمانی هم در سطح افقی و هم در سطح عمودی گسترش یافته و نیازمند وحدت فرماندهی در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری در شهرداری است.

سید آرش حسینی میلانی ظهر امروز در دویست و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در موافقت با یک فوریت طرح ایجاد اداره‌کل سلامت، ایمنی و محیط زیست گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و خدمات متعددی که واحد‌های مختلف شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهند و تماس مستقیم روزانه شهروندان در بخش حمل و نقل عمومی و بوستان‌ها، ضروری است توجه جدی به تقویت ساختارهای سلامت و بهداشت در حوزه مدیریت شهری داشت

وی بر پیگیری مطالبات شهروندان تا پایان کار شورای پنجم تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های روزمره وقوع حوادث برای شهروندان است. امسال در پارک لاله شاهد برق گرفتگی یک نوجوان ۱۶ ساله بودیم و در برخی مقاطع نیز شاهد بروز اتفاقاتی برای کارگران خدمات شهری و کارکنان شهرداری هستیم.

این عضو هیات رییسه شورای شهر ادامه داد: صیانت از شهروندان و کارگران خدمات شهری و حفاظت از اماکن عمومی برای شورا مهم است. پیگیری این مطالبات در قالب توجه به مسأله سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) متبلور پیدا می‌کند

حسینی میلانی HSE را یک ماموریت چند وجهی دانست و تصریح کرد:سرمایه گذاری در این موضوع نیاز امروز شهر است و تاخیر در اصلاح ساختار و فرایندها توان مقابله شهرداری را در برابر مخاطرات مختلف کاهش خواهد داد.

در پایان، یک فوریت طرح ایجاد اداره‌کل سلامت، ایمنی و محیط زیست با اکثریت آرای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: