• دوشنبه ٣ آذر ١٣٩٩-١٤:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦٩١
زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با خبرگزاری فارس مطرح کرد:

ماجرای نامه حناچی به وزیر رفاه/ افتتاح ایستگاه مترو امیرکبیر در ماه جاری

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از ارسال نامه شهردار پایتخت به وزیر رفاه خبر داد و گفت: ایستگاه مترو امیرکبیر احتمالا در ماه جاری افتتاح می شود.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل ورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع محقق شدن اوراق مشارکت جهت توسعه واگن‌های مترو اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده و بانک رفاه معتقد است که به علت بدهی‌های سابق شهرداری در دوره‌های گذشته ضمانت‌ها را از شهرداری کنونی برای محقق شدن اوراق مشارکت قبول نمی‌کند.

وی افزود: این در حالی است که در حال حاضر شهرداری بدهی‌ ندارد و به دلیل شرایط کرونا توسعه واگن‌های مترو امری ضروری است بر همین اساس پیروز حناچی شهردار تهران نامه‌ای به شریعتمداری، وزیر رفاه نوشته و درخواست شده که موضوع اوراق مشارکت هر چه سریع‌تر محقق و وصول شود تا واگن‌های مورد نیاز خریداری، ایستگاه های جدید افتتاح و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به بازدید اخیر خود از ایستگاه مترو برج میلاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه ظرفیت‌ها به صورت کامل برای استفاده معلولان در این ایستگاه در نظر گرفته شده است.

نژادبهرام  بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار شده است که ایستگاه‌های جدید را بدون مناسب‌سازی برای معلولان افتتاح نکنیم و ایستگاه‌های قدیمی در حال مناسب‌سازی است.

وی از افتتاح ایستگاه مترو امیرکبیر خبر داد و گفت: احتمالا این ایستگاه در ماه جاری به بهره برداری می رسد که در منطقه 14 و در مجاور پلازای امیرکبیر قرار گرفته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: