• دوشنبه ٢٦ آبان ١٣٩٩-١٢:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦١٠
حجت نظری در گفتگوی با خبرگزاری صدا و سیما مطرح کرد؛

انتقاد از کم کاری شهرداری در اجرای مصوبه‌های شورا

عضو شورای شهر تهران: در نتیجه کم کاری نهاد‌های نظارتی مجبور به تصویب طرح ضمانت‌های اجرایی مصوبه‌های شورا شدیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره تصویب یک فوریت طرح ضمانت‌های اجرایی مصوبات شورا افزود: طبق مقررات جاری کشور باید نهاد‌های نظارتی در این باره وارد عمل می‌شدند و به اندازه‌ای نظارت جدی انجام می‌دادند که مدیران نتوانند مصوبه‌های شورا را اجرا نکنند.

وی گفت: شورا مجبور شد به این موضوع ورود کند تا بتوانیم بر اساس قوانین و مقررات بالادستی، مدیران را مکلف کنیم تصمیم‌های شورای شهر را در بازه زمانی مقرر به اجرا برسانند.

نظری افزود: از این به بعد شاهد اهتمام جدی‌تر در تحقق مصوبات شورا خواهیم بود. حتما نمایندگان شورا در دوره‌های بعد این موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد تا منافع شهروندان بیشتر تامین شود.
وی گفت: شورا به خاطر کم کاری نهاد‌های نظارتی و سیاست گذاری کلان کشور ورود کرده است و ما در کم کاری دیگران مجبور شدیم خودمان وارد موضوع شویم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: نمایندگان مردم به عنوان حافظان منافع آن‌ها وقتی در صحن موضوعی را دنبال می‌کنند دیگر اجرای کار‌ها مشمول زمان نخواهد شد و شهرداری نمی‌تواند به بهانه‌های مختلف از اجرای آن خودداری کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: