• شنبه ٢٦ مهر ١٣٩٩-١١:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٤٣
در دویست و چهل و سومین جلسه شورا بررسی می شود:

لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و سومین جلسه شورا بررسی لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و چهل و سومین جلسه شورا، در روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه 1399 از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می‎شود.
 
این جلسه با بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران» و قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه آغاز می شود. 
در ادامه طرح «ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم» و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در این باره بررسی خواهد شد.
همچنین بررسی طرح "الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح" در دستور قرار خواهد گرفت.
بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص حذف بند(۸) قسمت(ج) پیوست شماره(۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و بررسی نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص مصوبه "اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران" در دستور قرار خواهد گرفت.
در این جلسه همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا(س) در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و همچنین بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور در دستور قرار خواهد گرفت.
 
و در پایان نیز صورت جلسه چهل و هشتمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: