• شنبه ١٩ مهر ١٣٩٩-١١:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٦٥
در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا بررسی می شود:

از گزارش حسابرسی سازمان املاک تا لایحه مجوز انتشار 4 هزار میلیارد تومان اوراق مالی حمل و نقل عمومی شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا دستورهای متعدد را در دست بررسی خواهند داشت که از جمله می توان به حسابرسی" سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 1393" و نیز لایحه مجوز انتشار چهل هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران اشاره کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و چهل و یکمین جلسه شورا، در روز یکشنبه بیستم مهر ماه 1399 از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می‎شود.
این جلسه با بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه "نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر  عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران" آغاز می شود.
در ادامه جلسه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح بند (١)تبصره چهارم(۴) بودجه مصوبه سال ١٣٩٩ شهرداری تهران و مجوز انتشار چهل هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران آغاز خواهد شد.
همچنین در این جلسه بررسی گزارش حسابرس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی" سازمان  املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 1393" در دستور قرار خواهد گرفت.
در این جلسه همچنین بررسی طرح "لزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح" در دستور قرار خواهد گرفت.
بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص حذف بند(۸) قسمت(ج) پیوست شماره(۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و بررسی نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص مصوبه "اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران" در دستور قرار خواهد گرفت.
در این جلسه همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا(س) در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و همچنین بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور در دستور قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: