• يکشنبه ١٣ مهر ١٣٩٩-١٦:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢١٨
الهام فخاری:

اجرای طرح تفصیلی ۵۰ درصد انحراف داشته، مقرره جدید برای این طرح چه معنایی دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در سالیان گذشته اجرای طرح تفصیلی بعنوان قانون فرادستی، در برخی از مناطق بیش از ۵۰ درصد انحراف داشته ،و به طور میانگین حدود ۵۰ درصد از این انحراف نیز در شهر تهران وجود داشته است. لحاظ کردن مقرره جدید برای طرح تفصیلی چه معنایی دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با طرح«الزام شهرداري تهران به استفاده از نتايج مطالعات ترافيك قبل از صدور پروانه براي ساختمان هاي بزرگ مقياس (ساختمانهاي گروه (ج) و (د) » در صحن شورای شهر تهران گفت: در سالیان گذشته اجرای طرح تفصیلی بعنوان قانون فرادستی، در برخی از مناطق بیش از ۵۰ درصد انحراف داشته، و به طور میانگین حدود ۵۰ درصد از این انحراف نیز در شهر تهران وجود داشته است.

 رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: وقتی طرح تفصیلی که یک قانون فرادستی، جامع و لازم الاجراست در اجرا تا این حد از انحراف را نشان می دهد، ایجاد مقرره ای که قوت قانونی آن را هم ندارد و یک مرحله به این همه مراحل طاقت فرسای که مردم گرفتار آن هستند اضافه می کند، چه کمکی می کند؟

 فخاری تاکید کرد: مسئله اینجاست که اگر همان قانون به درستی اجرا شود، همه این ملاحظات باید رعایت گردد. از این رو باید بر روی اجرای قانون و نظارت بر اجرای قانون متمرکز شویم. وضع مقرره جدید چه کمکی می کند؟

 

240-20

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: