• دوشنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٩-١٠:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٦٩
محسن هاشمی در واکنش به جذب نیرو در شهرداری و در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس؛

سالانه ۶ درصد نیروها باید کاهش یابد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه برنامه سوم، باید سالانه 6 درصد نیروهای شهرداری کاهش یابد، گفت: در حال حاضر 62 هزار نیرو در شهرداری تهران مشغول فعالیت هستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع جذب نیرو در شهرداری پایتخت از طریق  جذب دستیاران اظهار داشت: کاهش و افزایش نیروها بر اساس مصوبه برنامه سوم در شهرداری انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: بر اساس این مصوبه شهرداری موظف است که سالانه 6 درصد از نیروها را کاهش و در مقابل 3 درصد نیرو جذب کند و در صورتی که این روند افزایش و کاهش را در نظر گیریم متوسط سالانه 3 تا 4 درصد نیروها کمتر می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از زمان شورای پنجم تعداد نیروها در شهرداری تهران کاهش یافته و ما بر اساس مصوبه برنامه سوم عمل کرده‌ایم و در حال حاضر 62 هزار نیرو در شهرداری فعال هستند این در حالی است که پیش از آغاز فعالیت شورای پنجم نیروها بیش از 70 هزار نفر بود.

هاشمی با بیان اینکه شورای پنجم در اجرای مصوبه برنامه سوم شهرداری در مورد تعداد نیروها رویکرد مثبتی داشته است، بیان داشت:‌کاهش تعداد نیرو در شهرداری در زمان‌های گذشته روند افزایشی داشته ولی طی سه سال اخیر کمتر شده است.

به گزارش فارس،‌ شهردار تهران روز گذشته از آغاز طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران خبر داد و گفت:‌انتخاب دستیار از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که کارکنان شهرداری و عموم شهروندان واجد شرایط می‌توانند در فضایی منصفانه به رقابتی سالم بپردازند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: