• دوشنبه ١٧ شهريور ١٣٩٩-١٣:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٧٨
در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

از بررسی سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تا تاسیس موزه کودکان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا بررسی لایحه سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران را در دستور خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  دویست و سی و پنجمین  جلسه شورا، در روز سه شنبه هجدهم شهريور ماه 1399 از ساعت8:30  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.
 
این جلسه با ارائه گزارش اصغر قدیمی رابط منطقه 22 و دبیر محترم شورایاری محله قائم در خصوص ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نیازها، مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی آن منطقه آغاز خواهد شد.
 
در  این جلسه ادامه بررسی طرح «نظام نامه انتخابات، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران» از سر گرفته خواهد شد. 
 
همچنین در ادامه، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص«حذف تبصره بند ج ماده(9) و اصلاح ماده (12) و تبصره (3) آن در اساسنامه نمونه ضمیمه مصوبه اصلاحیه اساسنامه نمونه سازمان‎های وابسته به شهرداری تهران» و  نیز بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «حذف بند (8) قسمت (ج) پیوست شماره (2) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان‎ها و شرکت‎های وابسته به شهرداری تهران» در دستور قرار خواهد گرفت.
 
در جلسه فردا همچنین طرح « الزام شهرداری تهران به تهیه رمیزنه پاسخ سریع (Q.R. cod) برای آثار ارزشمند معاصر، بافت و بناهای تاریخی و گردشگری و مکان رویدادهای شهر تهران» و سپس بررسی لایحه «سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران» و  همچنین بررسی  طرح «الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران» در دستور قرار خواهد گرفت.         
 
انتخاب یک کارشناس متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون های ماده صد موضوع بند(ب) تبصره پنجم با توجه به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین انتخاب یک نماینده از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا موضوع بند دوازدهم ذیل ماده سوم مصوبه (طرح حمایت از بنیاد خانواده) با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود. 
 
در  این جلسه همچنین صورتجلسه چهل و دومین، چهل و سومین و چهل و چهارمین  جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.
 
در جلسه فردا همچنین بررسی استفساریه شهردار تهران در موضوع تبصره ذیل ماده دوم اصلاحی پیوست 4 مصوبه بودجه سال 99 شهرداری تهران و سازمان ها  و شرکت های تابعه و نیز  استفساریه شهردار تهران در خصوص «تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا» موضوع بند 1 پیوست 9 مصوبه بودجه سال 99 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه بررسی می‎شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: