• سه شنبه ٤ شهريور ١٣٩٩-١٦:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٦٦
زهرا صدراعظم نوری پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 18 :

معادن شن و ماسه اگر مورد توجه قرار نگیرند، دچار فروریزش می شوند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: معادن شن و ماسه ضمن اینکه یک ظرفیت هستند، تهدید نیز محسوب می‌شوند. چرا که معادنی این چنین عمیق، اگر مورد توجه قرار نگیرند،‌ دچار فروریزش و فرونشست می‌شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورا، پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۱۸ شهرداری تهران، با تشکر از اقدامات و خدمات خوبی که مدیران منطقه و شورایاری‌ها داشته‌اند، گفت: برخی از اقدامات در منطقه ۱۸ باید در اولویت قرار گیرد، تا مردم بیشتر بتوانند از آنها بهره‌برداری کنند. و به رفاه بیشتری دست یابند.

او ادامه داد: در بزرگراه شهید بروجردی، تنها ۴ معارض وجود دارد. و یکی از آنها  زمین باغ یعقوبی، به مساحت یک و نیم هکتار است . البته که جای تاسف است، زمان طراحی پروژه از وسط باغ آنرا طراحی کردند. اما با تمهیداتی که انجام شده، مي‌شود درختان جابه جا شود.

نوری ادامه داد: انتظار این است که این ۴ قطعه،‌ به سرعت تهاتر شود. اگرچه بخش‌هایی از آن انجام گرفته. اما انتظار دارم همه، چه در حوزه بودجه و برنامه ریزی شهرداری تهران، و چه کمیسیون برنامه و بودجه شورا کمک کنند، تا این چهار معارض با سرعت تهاتر شود. و بزرگراه باز شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، همچنین با اشاره به ساخت بلوار بهار در منطقه، گفت: ادامه بلوار بهار ۷۰ درصد پیشرفت داشته است. و تقریبا ۱۵۰ متر آن باقی مانده است. آنطور که گفته شده، اتمام این پروژه حدود۲۰ میلیارد بودجه نیاز دارد، که انتظار می‌رود یک تزریق بودجه به آن شده، و به پایان برسد.

نوری ادامه داد: همچنین طرح شهربانو نیز، که از طرح‌های بسیار خوبی است. می‌تواند طی چند ماه آینده، و سال ۹۹ به بهره ‌برداری برسد. در اولویت قرار گیرد، و شورا و شهرداری نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

او به وجود معادن شن و ماسه منطقه نیز اشاره کرد، و گفت: معادن شن و ماسه ضمن اینکه یک ظرفیت هستند، تهدید نیز محسوب می‌شوند. چرا که معادنی این چنین عمیق، اگر مورد توجه قرار نگیرند،‌ دچار فروریزش و فرونشست می‌شوند. و انتظار داریم مساله آن هرچه سریعتر حل شود.

 

233-15

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: