• چهارشنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٩-٠٧:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦١٧
محسن هاشمی در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهری منطقه9:

۱۲۰ اتوبوس و خط 6 متروی تهران به شهر ری امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال پروژه های زیادی در دست اجرا داریم . پروژه هایی مانند خط شش متروی تهران که به شهر ری متصل خواهد شد. و همچنین بیش از ۱۲۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه خواهد شد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی در حاشیه مراسم آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه 9 ، گفت: سیاست های شورای شهر و شهرداری تهران در جانب سیاست های محله محور است.
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال در گذشته پادگان های بسیار بزرگی در سطح شهر وجود داشت که خوشبختانه امروزه  در اختیار مردم قرار گرفته اند.
 
هاشمی گفت: یکی از برنامه های شورای اسلامی شهر تهران فعالیت در محله ها و کامل کردن پروژه های شهرداری است و امیدواریم که بتوانیم این پروژه ها را به اثربخشی برسانیم.
 
وی گفت: پروژه هایی که امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم مانند زیرگذر استاد معین که دو طرفه شدن آن  باعث افزایش کارایی محله شد، و عملیات احداث تونلی که اجرا شد، واقعا محله نور را از یک بن‌بست ترافیکی خارج نمود، و رضایت مردم را جلب کرده است. این زیرگذر طرحی است که پنج سال پیش شروع شده بود تا اینکه با دستور مقام معظم رهبری پادگان جی بازگشایی شد. و با دو طرفه شدن این تونل توانستیم که مشکل ترافیک محله نور را حل کنیم.
 
هاشمی در ادامه افزود: امسال پروژه های زیادی در دست اجرا داریم و خوشبختانه نیمی از بودجه شهرداری تهران صرف هزینه های پروژه های عمرانی خواهد شد. پروژه هایی مانند خط شش متروی تهران که به شهر ری متصل خواهد شد. و همچنین بیش از ۱۲۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه خواهد شد که به محلات کمتر بهره مند از خطوط اتوبوسرانی اختصاص داده می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: