• سه شنبه ٢١ مرداد ١٣٩٩-١٨:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦١٥
زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر در جلسه بررسی مشکلات منطقه 22 :

اولویت کوتاه مدت در منطقه ۲۲، راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب و احداث شبکه فاضلاب می باشد

عضوهیات رییسه و رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: اولویت کوتاه مدت سازمان آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۲۲ راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب و احداث شبکه فاضلاب در این منطقه حیاتی می باشد .

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، به دنبال شکایت شهروندان تهرانی و ساکنان منطقه ۲۲ تهران از عدم ساماندهی فاضلاب شهری و مجتمع های مسکونی این منطقه؛ جلسه ای در شورای شهر تهران به ابتکار زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر و علی نوذر پور، شهردار منطقه ۲۲ و نمایندگان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد، که بررسی راهکارها برای حل مشکلات متعدد این منطقه محور جلسه بود.

زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران در این جلسه بر لزوم تدوین یک طرح مشخص برای حل معضل فاضلاب های رها شده توسط شهرک ها و مجتمع های مسکونی این منطقه تهران تاکید، و از نشست زمین در مجتمع های مسکونی و نفوذ فاضلاب به دریاچه چیتگر خبر داد.

سپس کارشناسان شهرداری منطقه ۲۲ به چگونگی وضعیت شبکه فاضلاب، و نبود تصفیه خانه اشاره کرده، و راه حل های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را ارائه دادند.

زهرا نژاد بهرام پس از استماع نظرات کارشناسان به موضوع احداث تصفیه خانه و شبکه فاضلاب اشاره کرد، و گفت: اولویت کوتاه مدت سازمان آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۲۲ راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب و احداث شبکه فاضلاب در این منطقه حیاتی می باشد .

بنا براین گزارش، منطقه ۲۲ تهران از زمان آغاز فعالیت بر خلاف اصول شهر سازی احداث و فاقد هر گونه سیستم یکپارچه فاضلاب است.

اکنون نفوذ فاضلاب و نشست زمین در مجتمع هایی مانند آرتمیس و شهرک شهید باقری، مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: