• سه شنبه ٢١ مرداد ١٣٩٩-٠٨:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٩٢
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،

فردا؛ برگزاری جلسه بررسی لغو محدودیت ارتفاع در جماران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی موضوع لغو محدودیت ارتفاع در جماران در جلسه روز آینده کمیته فنی شورای عالی شهرسازی خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره لغو محدودیت ارتفاع در جماران، اظهار کرد: فردا جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی تشکیل خواهد شد تا درباره این موضوع بررسی کارشناسی انجام شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه رویکرد کارشناسی حاکم است و گفت‌وگو به شکل مدیریتی نیست، ادامه داد: بنده و آقای سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز در جلسه حاضر خواهیم شد و ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به وجود طرح جامع که در آن پیش‌بینی‌هایی برای روستاهایی که به شهر متصل شده‌اند طراحی شده، می‌توان بررسی های لازم را انجام داد تا ببینیم چه اقداماتی می‌توان انجام داد که هم در چارچوب قانون باشد و هم منافع شهر و شهروندان را تأمین کند.  به طور قطع همه باید مسیر حل این موضوع را به کار کارشناسی بسپاریم.

به گفته نژادبهرام، در جلسه روز آینده هم کارشناسان مستقل و هم کارشناسان  وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران  حضور دارند تا با گفت‌وگوی کارشناسی تصمیم مناسبی اخذ شود.  

وی افزود: در جلسات شورای عالی شهرسازی از رئیس شورای شهر و شهردار تهران دعوت به عمل می‌آید و در بسیاری از جلسات با هماهنگی آقای هاشمی، بنده یا آقای سالاری در جلسات حضور می‌یابیم.  برای جلسه فردا نیز از هاشمی دعوت به عمل آمد، وی دعوتنامه را به کمیسیون شهرسازی ارجاع داد و بنده و آقای سالاری برای حضور در جلسه آعلام امادگی کردیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: