• شنبه ٢٨ تير ١٣٩٩-١٠:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٦٥
در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

از بررسی نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي تا الزام شهرداری به تهيه رمزينه براي آثار معماري معاصر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا بررسی طرح نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي شهر تهران و نیز طرح الزام شهرداري تهران به تهيه رمزينه (پاسخ سريع) براي آثار معماري ارزشمند معاصر را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا، در روز يكشنبه بيست و نهم تير ماه 1399 از ساعت8:45  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می­شود.

جلسه فردا با نطق پیش از دستور مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورا و همچنین ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورا  آغاز خواهد شد.

در این جلسه ادامه بررسی  لايحه شهرداری در خصوص «آيين نامه موضوع ماده 7 مصوبه تامين منابع مالي پايدار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني و راهكارهاي ارتقاء كمي و كيفي تجهيزات و آموزش شهروندان شهر تهران»  از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه بررسي طرح « اصلاحيه ماده واحده مصوبه " نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي شهر تهران " و بررسي نامه معاون استاندار و فرماندار تهران در خصوص  « تعيين نرخ عوارض پارك حاشيه اي در سال 1399 و تعيين ضوابط واگذاري بهره برداري از پاركينگ هاي عمومي شهرداري تهران »  از جمله مواردی است که در دستور قرار خواهند گرفت.

در ادامه این جلسه يك فوريت طرح « الزام شهرداري تهران به تهيه و ارائه لايحه نظام نامه و برنامه عملياتي مسئوليت پذيري اجتماعي در شهرداري تهران» و يك فوريت طرح « ارائه تسهيلات ويژه خيرين مسكن ساز براي كمك به تامين مسكن اقشار محروم» مورد بررسی قرار می­گیرد.

بررسي يك فوريت طرح « ساماندهي وضعيت خدمت مراكز دامپزشكي حيوانات شهري در تهران»و اصلاح  « اساسنامه شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران » از دستورهایی هستند که در این جلسه در دستور  قرار می­گیرند.

در ادامه این جلسه  صورتجلسه چهلمين و چهل و یکمین جلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران مورد بررسی قرار می­گیرد. 

بررسی  طرح « نظام نامه انتخاب ، ارزيابي و نظارت بر عملكرد ذيحساب و قائم مقامان ذيحساب شهرداري تهران»  و همچنین بررسی لایحه  «حذف بند (8)قسمت (ج) پيوست شماره (2) متن نهايي مصوبه اصلاحي و تنقيحي مرتبط با ساماندهي وضعيت سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري تهران» در این جلسه صورت می گیرد.

در این جلسه همچنین طرح « الزام شهرداري تهران به تهيه رمزينه پاسخ سريع ( Q.R.Code ) براي آثار معماري ارزشمند معاصر ، بافت و بناهاي تاريخي و گردشگري و مكان رويدادهاي شهر تهران» مورد بررسی قرار می­گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: