• سه شنبه ١٧ تير ١٣٩٩-١٦:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢٧١
تذکر الهام فخاری به شهردار تهران در ارتباط با لایحه دوفوریتی(10-225)

لازم است در نحوه تعامل شهرداری با شورای شهر تجدید نظر صورت گیرد

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی که معاونان شهردار به اعضای شورای شهر دسترسی دارند، دست کم این انتظار وجود دارد که مدیران مربوط به این حوزه، و معاونی که دو معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی را مشترک اداره می‌کند و مرتبط با شورا هستند، باید درباره‌ی لایحه دو فوریتی، اعضای شورای شهر را در جریان قرار می‌دادند. از این رو لازم است در نحوه تعامل با شورای شهر تجدید نظر صورت گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری در واکنش به ارائه لایحه دو فوریتی شهردار تهران گفت: اهمیت لایحه دوفوریتی که به صحن آمده است، درست و روشن است. اما قبل از ارائه لایحه  دوفوریتی در صحن، معاونان شهرداری تهران باید این موضوع را به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر می‌رساندند.

وی ادامه داد: حل مسائل شهر تهران در اولویت امور است. اما  همکاری و تعامل یک‌جانبه درست نیست. انتظار می‌رفت مدیران مرتبط با حوزه، طرح دوفوریتی را از روز یکشنبه تا به امروز، در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر تهران می‌گذاشتند.

فخاری گفت: تعامل شورا با شهرداری نمی‌تواند یک طرفه باشد. شورای شهر تهران با شهرداری همکاری می‌کند، و حل مسائل شهر در اولویت است. اما یک‌ دستی شورا و شهرداری نباید به این نقطه برسد که اعضا در لحظه با ارائه طرح از سوی شهردار تهران مواجه شوند. حال این‌که معاونان شهردار به اعضای شورای شهر دسترسی دارند، و دست کم این انتظار وجود داشت که مدیران مربوط به این حوزه و معاونی که دو معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی را مشترک اداره می‌کند و مرتبط با شورا هستند، باید درباره‌ی لایحه دو فوریتی، اعضای شورای شهر را در جریان قرار می‌دادند. از این رو لازم است در نحوه تعامل با شورای شهر تجدید نظر صورت گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: