• سه شنبه ١٠ تير ١٣٩٩-٠٧:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٧٣
محمد جواد حق شناس در جلسه با تهران پژوهان بیان داشت؛

خود را یک معلم، روزنامه نگار و خادم به سرزمینم می دانم/ تهران، امروز مهمترین نماد شهری،فرهنگی و اجتماعی است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران به عنوان نماد ایران ، در حال حاضر مهمترین نماد شهری،فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با ریاست محمد جواد حق شناس با تهران-پژوهان در سالن شیبانی شورای  شهر تهران برگزار شد.
 
در این جلسه  محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طی سخنانی ابراز امیدواری کرد تا در جایگاه نمایندگی مردم در شورای شهر بتواند امانتدار خوبی برای مردم تهران باشد.
 
حق شناس در ادامه گفت: شورای شهر، خانه شما پژوهشگران حوزه شهری است. بنده و بقیه همکارانم در شورای شهر از ادامه این جلسات استقبال می کنیم.
 
وی گفت: در دوران نمایندگی تمام تمرکز خود را بر روی فرهنگ و هنر تهران گذاشته ام. شاید در جاهایی تصمیمات بنده و همکارانم در شورا با سلایق شما، همسو نبوده و این به دلیل تجربه و دانش بالای شما عزیزان است. 
 
وی افزود: بنده خود را یک معلم، روزنامه نگار و خادم به سرزمینم می دانم. عشقم ایران و ایرانی است و تهران نماد همه اینهاست. تهران امروز مهمترین نماد شهری،فرهنگی اجتماعی است.
 
حق شناس گفت: در حوزه نام گذاری نگرانی هایی وجود دارد که بنده آن را کاملا وارد می دانم و باید در مورد آن صحبت شود. اما شما شاید اطلاعات کافی در زمینه نامگذاری یک محل و مراحل و جلسات در مورد آن را نداشته باشید.
 
وی در ادامه افزود: این تغییرات مربوط به امروز و دیروز نیست در حکومتهای گذشته نیز این گونه بوده است. 
 
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خاطر نشان ساخت:  بسیاری از تغییرات خیابان ها در بدو انقلاب توسط خود مردم انجام شد. در حال حاضر نیز ما در مقابل نام های زیادی برای نامگذاری مقاومت می کنیم.
 
همچنین در ادامه حق شناس جلسات بیشتر با پژوهشگران در حوزه های مختلف تهران برای تبادل نظر بیشتر را خواستار شد.
 
در این جلسه همچنین پژوهشگران حوزه شهری، هر یک طی سخنانی، ضمن برشمردن مشکلاتی از قبیل حفظ بافت تاریخی شهر تهران، نبود مرکز اسناد منسجم شهری و همچنین مستندنگاری آثار تاریخی شهر، خواستار تعامل بیشتر مدیریت شهری در پروژه ها و مسائل مختلف شهری با افراد متخصص و صاحب نظر در این زمینه شدند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: