• شنبه ٣١ خرداد ١٣٩٩-١٢:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٥٣
ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس

شورای شهر تهران پیگیر تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تخریب ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری به دلیل تخلف در ساخت و ساز با پیگیری اعضای شورای شهر انجام گرفته است، گفت: در مورد تخلفات انجام گرفته در ساختمان پلاسکو نیز اغماضی نخواهیم داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر ساخت و ساز غیرقانونی خانه حسن روحانی در جماران اظهار داشت: این ساختمان دولتی و مربوط به نهاد ریاست جمهوری است ولی با این وجود به دلیل تخلف انجام گرفته در ساخت و ساز شهرداری منطقه اقدام به تخریب آن کرد.

وی با اشاره به اینکه این ملک به صورت شخصی برای حسن روحانی نیست،‌گفت:‌ شورای شهر پیگیر این تخلف بود و به محض اطلاع توسط شهروندان، شهرداری منطقه با حضور برخی از اعضای شورای شهر و سازنده اقدام به تخریب آن کرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تخلفات ساختمانی زیر ذره‌بین اعضای شورای شهر است و باید به این نکته نیز توجه داشت که متأسفانه در ساخت ساختمان پلاسکو نیز تخلف انجام گرفته و این ساختمان از نظر ارتفاع و پارکینگ دچار مشکل است. همچنین ساختمان پلاسکو بدون صدور پروانه ساخته شده است.

خداکرمی اظهار داشت: در تهران با توجه به وسعت آن تخلفات همچنان در حوزه ساختمان و شهرسازی انجام می‌گیرد و گاهی دور از چشم شهرداری‌های مناطق تخلفات ایجاد می‌شود.

وی گفت: همه باید به قانون تمکین کنند و هیچ استثنایی در این زمینه وجود ندارد. انتظار داریم در مورد ساختمان پلاسکو نیز موارد قانونی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که به تذکرات اعضای شورای شهر در مورد تخلف انجام گرفته در ساختمان پلاسکو بی‌توجهی شود به سرعت درخواست تخریب این ساختمان نیز داده خواهد شد چرا که هیچ تبعیضی در این زمینه وجود ندارد و اگر حق و حقوق عامه شهر رعایت نشود هر ساخت و ساز غیرقانونی مشمول تخریب خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: