• دوشنبه ١٢ خرداد ١٣٩٩-٠٩:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٩١
حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس

نمایندگان مجلس یازدهم به جدایی ری از تهران رأی می‌دهند؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت جدا شدن ری از تهران گفت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس باید مطالبه مردم ری را پیگیری کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: مجلس دهم اقداماتی را در این راستا انجام داد و امیدواریم رابطه حسنه‌ای بین شورای شهر و مجلس یازدهم نیز برقرار باشد چرا که هر دو نهاد برآمده از درون جامعه و مردم هستند.

وی گفت: تعامل شورای شهر با نمایندگان ری، تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر این هماهنگی‌ سایر نمایندگان از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از نمایندگان دوره یازدهم مجلس درخواست دارم مانند نمایندگان قبلی، طرح جدایی ری از تهران را پیگیر باشند و حقوق قانونی مردم ری را به آنان بازگرداند.

خلیل آبادی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا آقای قالیباف موافق جدایی ری از تهران است، گفت:‌ در دوره‌های گذشته به دلایل مختلفی این محقق نشد ولی اکنون که ایشان در جایگاه رئیس مجلس هستند از قانون اساسی حمایت خواهند کرد و ان‌شاءالله رویکرد ایشان هم به این قضیه مثبت باشد.

وی گفت: امیدوارم مطالبه و حق مردم ری بر اساس قانون اساسی به آنها باز گردد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: