• چهارشنبه ٧ خرداد ١٣٩٩-١٦:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٥٧
زهرا نژادبهرام در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

پروژه بهسازی لاله‌زار شمالی انتهای خرداد به پایان می‌رسد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهادی مطرح شده است تا دو عرشه شرقی و غربی پروژه امیرکبیر در دو طرف خیابان هفده شهریور با پلی روگذر و عابر پیاده به یکدیگر متصل شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص بازدیدهای امروزش از مناطق 14 و 12 گفت: امروز بنا به دعوت شهرداران این دو منطقه به پروژه امیرکبیر واقع در خیابان هفده شهریور رفتیم. 

وی ادامه داد: این پروژه یک فضای باز عمومی برای مردم منطقه ایجاد می‌کند که در کنار آن به موضوع تأمین پارکینگ مورد نیاز برای مردم محله نیز پرداخته است و قرار است تا آخر خردادماه به بهره‌برداری برسد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهمی که در ساخت پروژه امیرکبیر به آن توجه ویژه‌ای شده است این است که همه کوچه‌ها به این عرصه باز عمومی راه داشته و اصطلاحاً قطع محله‌ای رخ نداده است. 

نژادبهرام گفت: همانطور که می‌دانید پروژه امیرکبیر در دو بخش و در دو منطقه واقع شده است. بخش شرقی در منطقه 14 و بخش غربی در منطقه 12، از این رو شهردار منطقه 12 پیشنهادی مطرح کرد مبنی بر اینکه این دو عرصه توسط یک پل پیاده‌گذر از روی خیابان هفده شهریور به یکدیگر متصل شوند. 

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از آن بازدیدی هم از محله آبشار داشتیم و موضوعات مبتلابه این محله را مورد ارزیابی قرار دادیم. 

وی گفت: سالها قبل قرار بوده است که این خیابان تعریض شود و به همین دلیل تملک‌هایی صورت گرفته، اما اجرای این طرح نیمه‌کاره مانده و باعث شده است دندانه‌هایی در این خیابان ایجاد شود و حفره‌هایی در سطح این خیابان شاهد باشیم. 

نژادبهرام گفت: پیشنهادی مطرح شد که این حفره‌ها کف‌سازی و جداره‌سازی شود و با قرارگیری مبلمان شهری به عنوان یک فضای عمومی دراختیار مردم محله قرار گیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران به بازدید از بوستان محبی هم اشاره کرد و گفت: مبلمان و تأسیسات این بوستان از سوی شهرداری نوسازی شده است و نورپردازی خوبی هم در آن به اجرا درآمده است، اما مردم محله نسبت به امنیت این پارک نکاتی را اعلام کردند. 

وی گفت: یک شورای محلی در این محله تشکیل شده است و مقرر شد با هماهنگی این شورای محلی و کمک شهرداری تهران، یک نگهبان شب برای این بوستان درنظر گرفته شود تا امنیت این پارک محلی هم بیش از پیش محقق شود. 

نژادبهرام گفت: در ادامه به پروژه لاله‌زار شمالی سری زدیم و دریافتیم که کف‌سازی این خیابان در بخش شرقی به پایان رسیده است و تا آخر خرداد بخش غربی خیابان هم کف‌سازی می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در این خیابان باراندازهای خوبی تعبیه شده است تا مغازه‌داران این محله و این خیابان مشکلی برای تخلیه و بارگیری نداشته باشند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قرار شده است پروژه بهسازی خیابان لاله‌زار جنوبی هم از ابتدای تیرماه امسال کلید بخورد و در یک برنامه زمانبندی مشخص اجرای آن به پایان برسد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: