• جمعه ٢ خرداد ١٣٩٩-١٣:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٣٣
زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

حناچی باید به مردم و شورای شهر در مورد انتقال دستگاه زباله سوز بیمارستانی به قم پاسخگو باشد

زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر، نسبت به انتقال دستگاه زباله سوز بیمارستانی به شهری غیر از تهران هشدار داد. وی گفت: تغییر بارنامه دستگاه زباله سوز پزشکی اهدایی چینی در آخرین لحظات به نام قم، بیانگر ورود سیاست به یکی از غیر سیاسی ترین بخش ها است. حناچی باید در این زمینه به مردم و نمایندگان آنها در شورای شهر پاسخگو باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران، سپس با انتقاد از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور گفت: به راستی هدیه شهروندان تهرانی را به همین راحتی برای قم بردند!؟ دستگاه دیپلماسی و وزارت کشور هم همراهی کردند!؟ جالب اینجاست که پیشگام این حرکت و صحنه گردانش قوه مقننه است.

نژاد بهرام با انتقاد از عملکرد مجلس و شهرداری تهران گفت:  اما به هر حال حرمت امامزاده باید توسط متولی اش نگاه داشته شودوقتی که شان و منزلت شورا توسط قانون نویسان کشور نگاه داشته نمی شود، مردم حق دارند که سوال کنند چرا شهردار تهران در این زمینه سکوت کرده است؟

حناچی باید در این زمینه به مردم و نمایندگان آنها در شورای شهر پاسخگو باشد. در هر صورت به نوبه خودم، لازم می بینم از مردم تهران به خاطر این اتفاق پوزش بخواهم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: