• سه شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٩-١٥:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٠٩
زهرا صدر اعظم نوری:

اگر معتقدیم فقط ماشین رای نیستیم، پس باید لوایح و طرح‌ها در کمیسیون‌ها بررسی شود

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر معتقدیم که فقط ماشین رای نیستیم، پس باید لوایح و طرح‌های پیشنهادی در کمیسیون‌ها بررسی شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموربین الملل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پانزدهمین جلسه شورا، بررسی دو لایحه "چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق" و "چگونگی تعیین ارزش معاملاتی ساختمان" در صحن علنی در دستور قرار گرفت.

با این حال در ادامه، زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به طرح ناگهانی این دو لایحه در صحن گفت: طبق ماده ۱۸ قانون شوراها، دستور جلسات باید به ترتیب اولویت باشد. و بررسی باغ و غیر باغ پرونده‌ها در اولویت است.

وی ادامه داد: اگر معتقدیم که فقط ماشین رای نیستیم، پس باید لوایح و طرح‌های پیشنهادی در کمیسیون‌ها بررسی شود.‌ از دو لایحه‌ای که در صحن آمده ما هیچ ذهنیتی نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: نمی توانیم بگوییم که برخی مردم از مردمان دیگر مردم‌تر هستند. بررسی بسیاری از پرونده‌های باغات باقی مانده و مردم به طولانی شدن زمان آن‌ها اعتراض دارند.

در نهایت محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران بدون رای گیری، دو لایحه مذکور را از دستور خارج کرد.

 

14-215

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: