• دوشنبه ٢١ بهمن ١٣٩٨-٠٨:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٥٩
الهام فخاری در اجلاس مجمع جهانی شهرها در ابوظبی تاکید کرد؛

نیاز مشترک همگان: تحقق برابری در عمل نه فقط گفتار

عضو شورای اسلامی شهر تهران در اجلاس مجمع جهانی شهرها که در ابوظبی برگزار شد بر برابری در عمل ، بیشتر از گفتار و برابری برای همه نسل ها و جنسیت‌ها ، میان همه ملت‌ها تاکید کرد.



به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران شهردار و اعضای شورای شهر تهران عازم امارات شدند تا در مجمع جهانی شهرها حضور یابند. مجمع WUF10 با هدف اشتراک گذاری تجربیات مدیریت شهری با حضور مدیران ارشد شهرهای جهان برگزار شد.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در سخنرانی در این اجلاس گفت: شهروندان تهران با تمایل به تغییر نگرش‌های مدیریتی رای داده بودند. ازجمله مهم‌ترین نیازهای جامعه جهانی تحقق برابری در عمل،بیشتر از گفتار، است.

الهام فخاری در مجمع جهانی شهرها در ابوظبی اشاره کرد: همانطور که می دانید شورای شهر سیاست ها و مقررات را تنظیم می کند. امروزه بیش از هر زمان دیگری سیاست های توسعه پایدار را در نظر می گیریم.

من از تهران آمده ام ، یکی از کلانشهرهای خاورمیانه با تنوع زیاد و جمعیتی تا 9 میلیون نفر.
در پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شورای ۲۱ نفره شهر تهران ما ۶ زن عضو هستیم، زیرا مردم تمایل به تغییر نگرش مدیریتی دارند. در اواسط دوره کاری‌مان ، بر نیازهای جامعه تاکید می‌کنم: برابری در عمل ، بیشتر از گفتار.
برابری برای همه نسل ها و جنسیت‌ها ، میان همه ملت‌ها.
همه می دانیم در مسیر توسعه هستیم و می دانیم که برای حل مشکلات روش های مختلفی وجود دارد و نوآوری بهترین کلید ، به عنوان بالاترین سطح شناخت و پیشرفت است.
با توجه به اقدامات در تهران ، سرپناه های زمستانی برای زنان بی خانمان ، والدین بی‌سرپناه دارای فرزند ، خدمات روانشناختی عمومی به ویژه برای زنان و کودکان ، فرصت های هنری برای همه و نوآوری روستایی بیشتر مربوط به مولفه‌های فرهنگی مربوط هستند و پیگیری شدند که دستاوردهایی به همراه داشته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: