• يکشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٨-١٤:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٥٢
در صحن شورا گرفت:

انتخاب بازرس مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی/ محمد علیخانی نماینده شورا در هیات انضباطی نظارت بر فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا را به عنوان نماینده شورا در هیات انضباطی موضوع "تبصره یک ماده 8 دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور" انتخاب کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه (به صورت فوق العاده ) به منظور " انتخاب بازرس اصلی و علی البدل " در دستور قرار گرفت.

در ادامه محسن هاشمی، زهرا نژاد بهرام و بهاره آروین به عنوان اعضای هیات رییسه این مجمع انتخاب شدند و حجت نظری و مجید فراهانی نیز به عنوان اعضای ناظر انتخاب شدند.

در نهایت فاطمه مقیمی به عنوان  بازرس اصلی و  فضل الله اسلامی به عنوان بازرسی علی البدل  در سمت خود ابقا شدند و رای آوردند.

همچنین در این جلسه انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیات انضباطی موضوع "تبصره یک ماده 8 دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور" در دستور قرار گرفت و به این منظور از سوی اعضای شورا محمد علیخانی به عنوان نماینده شورا معرفی شد که با اکثریت آرا انتخاب شد.

خبر: 9-197

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: