• سه شنبه ١٧ دی ١٣٩٨-١٣:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٠٠٤
مجید فراهانی:2-188

رمز محبوبیت حاج قاسم شخصیت جامع الاطراف او است/ برای تداوم وحدت ملی و مشارکت آحاد مردم در انتخابات پیشرو زمینه سازی شود/ حاج قاسم خود را وابسته به هیچ جناح و جریانی نمی دانست

عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور با اشاره به شخصیت جامع الاطراف حاج قاسم سلیمانی به لزوم ایجاد زمینه لازم برای مشارکت آحاد ملت در انتخابات پیش رو با همه سلایق تاکید کرد.



به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جریان و جناحی نمی دانست چرا که معتقد بود همه انسانها شایسته احترام هستند و رمز محبوبیت او در بین آحاد مردم است، گفت: برای قدرشناسی در تداوم وحدت ملی و حضور گسترده میلیونی مردم زمینه لازم برای مشارکت آحاد ملت در انتخابات پیش رو با همه سلایق تداوم پیدا کند.

متن نطق پیش از دستور به شرح ذیل است:

شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را تسلیت می گویم. لازم می دانم از حضور قدرشناسانه و میلیونی شهروندان عزیز تهرانی در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدانمان قدردانی و تشکر کنم.
رمز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مردم را باید در شخصیت جامع الاطراف او جستجو کرد.
نیت پاک و اخلاص عمل، کاریزما و شخصیت دوست داشتنی، وطن پرستی و انسان دوستی از وجود شخصیت او بود و به همین دلیل شاهدیم اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی بسی بیش از دوران پر برکت حیاتش جلوه گر شده است که آشتی ملی امروز از ثمرات پر برکتش است.
حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جناح و جریانی نمی دانست او دختر بی حجاب را دختر خودی دانست و پسر فکل کراواتی را فرزند خود می دانست. حاج قاسم خودی و غیر خودی نداشت و برای او همه به لحاظ انسان بودن شایسته احترام بودند و بر مدار
فرمان امیر المومنین علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر حرکت می نمود که فرمود: انسان ها را دوست بدار چرا که یا در دین با تو شبیه و یا نظیر تو در خلقت هستند و اینگونه بود که حاج قاسم همچون باران بر همه یکسان عنایت داشت و در قلب خود مهربانی، محبت و لطف را بر همه آحاد مردم روشن نگه می داشت.
اکنون بر اولیای امور است که در قدر شناسی در تداوم این وحدت ملی و حضور گسترده و میلیونی مردم با ایجاد زمینه لازم برای مشارکت آحاد ملت خصوصا در انتخابات مجلس پیش رو زمینه ساز حضور همه سلایق و دیدگاهها ی رنگارنگ مردم در پای صندوق های رای باشند و شور و نشاط ملی ایجاد شده را تداوم و تضمین نمایند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: