• سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨-١٣:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٩٢٤
با رای اعضای شورای شهر؛12-186

اعطای نشان‌های شهری در سطح مناطق و محلات تداوم یافت

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید آرش حسینی میلانی پیش از ظهر امروز در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای شهر با ارائه پیشنهادی مبنی بر اضافه شدن عبارت "سطح مناطق و محلات" قبل از جمله جامعه شهری در بند الف ماده واحده اصلاحیه اعطای نشان‌های شهری گفت: در مصوبه قبلی عنوان شده بود که اعطای نشان‌های شهری می‌تواند در سطح مناطق و محلات هم انجام شود ولی این عبارت در اصلاحیه جدید حذف شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه شورای پنجم به دنبال محله‌گرایی و تقویت مشارکت‌های شهروندان در سطوح مختلف است، اظهار داشت: به هر میزان سطح مشارکت شهروندان در مدیریت شهری را گسترش دهیم، این مساله برای اداره شهر بهتر است از جمله شورایاری‌ها و سمن‌ها که در سطوح مختلف هم مناطق و هم محلات فعال هستند.

 

این پیشنهاد با ۱۲ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

 

این عضو شورای شهر همچنین در مخالفت با پیشنهاد حذف جایزه و پاداش در اعطای نشان‌های شهری تصریح کرد: سنتی در بحث جوایز و پاداش‌ها در اعطای نشان‌ها وجود دارد که این رویه همواره رعایت می‌شده است. هر چند که منزلت معنوی این نشان‌ها مهم است اما اقشاری وجود دارد که بهر حال بُعد مادی این نشان‌ها برایشان مهم است.

 

حسینی میلانی ادامه داد: ما باید سطوح مختلف جامعه و شرایط اجتماعی را در نظر بگیریم و نباید بگذاریم نشان‌ها فقط بعد منزلتی و معنوی پیدا کنند.



 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: