• يکشنبه ١٠ آذر ١٣٩٨-١٣:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٦٦٧
در صحن شورا به تصویب رسید؛ 7-179

لزوم حمایت و همدردی اعضای شورا با شهروندان آسیب دیده تهرانی در وقایع اخیر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرح دو فوریتی حمایت، همدردی و همکاری خود با شهروندان عزیز تهرانی آسیب دیده از وقوع اتفاقات ناگوار اخیر را ابراز داشتند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلای شهر تهران در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورا طرح دو فوریتی لزوم حمایت، همدردی و همکاری نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان عزیز آسیب دیده تهرانی متاثر از وقوع اتفاقات ناگوار اخیر ارایه شد.
شهر بانو امانی در ادامه در تشریح دلایل و متن پیشنهادی این دو فوریت گفت: این مهم در اجرای وظایف قانونی شورای اسلامی شهر تهران مندرج در بند 2 ماده 80 قانون شوراها است.
وی ادامه داد: با عنایت به بند دوم ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نظر به حوادث تاسف بار اخیر که منجر به وارد شدن خسارات جانی و مالی به برخی از شهروندان تهرانی، جان باختگان، شهدا امنیت و مجروحین شد و با عنیات به لزوم همراهی و رسیدگی مسئولان به خانواده های آسی دیده، شهرداری تهران موظف است با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ذیربط و در حد ممکن ضمن التیام بخشی صدمات روحی، روانی و اجتماعی نسبت به جبران بخشی از خسارات وارد اقدام و گزارش اجرا و اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارائه نماید.
در ادامه سید حسن رسولی پیشنهادی در قالب تبصره گفت: هیات سه نفره ای از شورا در راستای حسن اجرای مصوبه انتخاب شود که این پیشنهاد نیز به تصویب اعضای شورا رسید.

در راستای این پیشنهاد محمد جواد حق شناس، سید محمود میرلوحی و شهربانو امانی انتخاب شدند.
در ادامه کلیات این طرح به تصویب رسید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: