• شنبه ٢٥ آبان ١٣٩٨-١٠:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٤٦٥
زهرا نژادبهرام در نشست بزرگداشت روز جهانی شهرسازی تاکید کرد:

مشارکت شهروندان برای رفع معضل محلات در تهران

زهرا نژادبهرام در نشست بزرگداشت روز جهانی شهرسازی تاکید کرد: مشارکت مبنایی تنها در محلات و بافتهای آسیب دیده طرح نمی شود بلکه در محلات و مناطقی که از مشکلات دیگری نظیر ترافیک و... هم برخوردارند اجرا می شود .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در نشست بزرگداشت روز جهانی شهرسازی تاکید کرد: مشارکت مبنایی تنها در محلات و بافتهای آسیب دیده طرح نمی شود بلکه در محلات و مناطقی که از مشکلات دیگری نظیر ترافیک و... هم برخوردارند اجرا می شود.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام به عنوان رییس پانل شهرسازی مشارکت محله ای (مشارکت شهروندان و توسعه محله ای)، با تاکید بر اینکه مشارکت مبنایی تنها در محلات و بافتهای آسیب دیده طرح نمی شود گفت: این برنامه در محلات و مناطقی که از مشکلات دیگری نظیر ترافیک و... هم برخوردارند اجرا می شود.

رییس کمیته شهرسازی، به اتفاق که در منطقه ۵ شهر تهران در خیابان بهار به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: وجود دو بیمارستان در خیابان ۱۰ متری گره ترافیکی سنگینی ایجاد کرده بود که با کمک اهالی محل و مدیریت شهری اتفاق خوبی در حوزه یریت ترافیکی رخ داد و ساختمانی برای پارکینگ اختصاص یافت و مسایل شهروندان تا حدی مرتفع شد.

گفتنی است  نشست تخصصی شهرسازی مشارکت نما با محوریت مشارکت شهروندان و توسعه محله ای  به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شهر سازی با همکاری کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهرتن و سازمان زیباسازی شهرداری صبح امروز برگزار شد.

خبر در حال تکمیل است...

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: