• چهارشنبه ٣ مهر ١٣٩٨-٠٩:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦١١١
همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

بازدید نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران از خبرگزاری دفاع مقدس

الهام فخاری روز گذشته و در سومین روز از هفته دفاع مقدس از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  الهام فخاری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران روز گذشته از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

 

 

 

الهام فخاری مدرس دانشگاه، دارای دکترای روان‌شناسی تربیتی از دانشگاه الزهرا، رئیس شورای اسلامی استان تهران، رئیس منطقه‌ای تهران سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی است.

 

 

 

فخاری با حضور در تحریریه خبر ضمن آشنایی با نحوه و روند تولید اخبار در سرویس‌های مختلف خبرگزاری، با گرامی‌داشت ایام هفته دفاع مقدس، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را در تداوم با نبرد در جبهه‌های جنگ تحمیلی دانست و برای خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

رئیس شورای استان تهران در جمع خبرنگاران دفاع‌پرس اظهار داشت: شکل دفاع در ادوار مختلف متفاوت است و دشمنان ایران اسلامی سعی دارند ما را در تنگنا قرار دهند، ما در عرصه سختی و پیچیده‌ای به سر می‌بریم که از آن به جنگ رسانه‌ای تعبیر می‌شود.

 

 

 

فخاری افزود: رسانه میدان کار بسیار حساسی است. رسالت ما در حوزه رسانه دفاع از ارزش‌ها، اصول ملی و نظام اسلامی است. بخش مهمی از امنیت جامعه به رسانه برمی‌گردد که با دقت و تخصص به نتیجه مطلوب در آن می‌رسیم.

 

 

 

وی با اشاره به ارجحیت اهمیت هدف نسبت به تعداد نیرو‌ها بیان داشت: اگرچه خبرگزاری دفاع مقدس علاوه بر وظیفه مهم و اثرگذار خود و در مقایسه با سایر خبرگزاری‌ها از تعداد کمتری خبرنگار برخوردار است اما مومنانه و با تخصص در این عرصه فعالیت می‌کنند . آنچه که اهمیت دارد خروجی است که بسیار ارزشمند است.

 

 

 

فخاری تصریح کرد: برای همه ما ارزش‌های ملی، مرز‌های جغرافیایی و ایمانی و اعتقادی و فرهنگی اهمیت دارند و باید از آنها پاسداری کرد. درمورد موضوع های تخصصی این خبرگزاری به ویژه هر چه را که منتشر می‌کنیم باید به زوایای امنیتی آن از بعد داخلی و بین‌المللی توجه کنیم چراکه وظیفه اصلی ما صیانت از کلیت کشور است.

 

 

 

وی ادامه داد: برای تحقق نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری و اعمال سیاست‌های نظام باید بتوانیم هماهنگ و هم‌افزا پیش برویم که این وحدت می‌تواند ما را در همه عرصه‌ها به پیروزی برساند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: